Recent, a fost făcut public anunțul potrivit căruia, Meta a selectat Httpool by Aleph în calitate de partener de vânzări autorizat în Moldova. În acest sens, Bianca Vlaston, Meta Lead pentru regiunea Balcanilor, a oferit un interviu pentru pavelzingan.md, unde a vorbit despre cum va funcționa extinderea acestui parteneriat în țara noastră, beneficiile directe pentru agențiile din Moldova, la ce etapă de dezvoltare se află echipa din Moldova, etc.
Potrivit lui Vlaston, Meta a selectat drept partener Httpool by Aleph pentru a reprezenta meta marketing solutions în Moldova. Beneficiile principale se întind pe trei paliere: ”1. echipa noastră de specialiști ajută advertiserii locali să aleagă strategia potrivită pentru campaniile de publicitate pe proprietățile meta (Facebook & Instagram); 2. oferă suport local advertiserilor pentru orice problemă pe care o vor întâmpina în timpul campaniilor; 3. susține educația, fiind autorizată de către Meta să organizeze workshopuri și traininguri”, a menționat ea.
Mai mult decât atât, Vlaston susține că nu este percepută nicio taxă pentru toate aceste servicii: ”Chiar dacă suntem o parte terță, oferim servicii autorizate în numele companiilor Meta și respectăm mandatul lor de a nu percepe costuri suplimentare. Nu suntem o agenție care oferă management de campanii sau revânzători, ci partenerul autorizat Meta”.
Despre cum cum va funcționa, mai exact, extinderea acestui parteneriat în Moldova, în condițiile în care compania Meta deține Facebook, Instagram și WhatsApp, Bianca Vlaston a spus că modul de funcționare al Httpool a fost deja testat și dezvoltat în 18 țări. ”Echipa Httpool din Moldova este practic o extensie a echipei Meta de marketing solutions. Pe lângă aceasta, mai au încă un avantaj la îndemână – anume, experiența vastă a altor echipe Httpool din Balcani. Asta înseamnă că orice problemă cu care s-ar putea confrunta un advertiser din Moldova în campaniile sale pe Meta, a fost, cu siguranță, deja rezolvată în una din celelalte țări. Acest cumul de experiență și expertiză este disponibil echipei din Moldova”, a adăugat ea.
Totodată, Vlaston a menționat că la moment, pentru Moldova, este formată o echipă dintr-un mix de resurse din Balcani, dar printre obiective se urmărește și angajarea mai multor oameni din Chișinău, care să cunoască foarte bine ecosistemul local.
Bianca Vlaston a mai spus că acest parteneriat va oferi, pe lângă suport pentru atingerea obiectivelor de afaceri și acces la cursuri de formare pentru agențiile de digital marketing din Moldova: ”Aș vrea să accentuez faptul că aceste cursuri nu sunt destinate doar agențiilor, ci și advertiserilor. Oferim cursuri personalizate pentru nevoile clienților sau agențiilor, precum și workshopuri deschise pentru toată piața, unde va putea participa oricine”.
Interviul integral poate fi accesat aici.