AcasăTransport și comunicațiiLiderul pieței de curierat din România se extinde în Republica Moldova

Liderul pieței de curierat din România se extinde în Republica Moldova

Fan Courier, liderul pieţei de curierat din România, extinde operaţiunile în Republica Moldova, ca parte a strategiei de dezvoltare în Europa Centrală şi de Est, prin care oferă clienţilor acces la servicii de curierat şi magazinelor online posibilitatea de a-şi extinde pieţele de livrare, anunță conducerea companiei.

„Lansarea Fan Moldova face parte din strategia de dezvoltare pe termen lung a Fan Courier în Europa. Republica Moldova este prima ţară din Europa de Est unde ne extindem cu operaţiuni proprii, alegând să operăm în mod direct de data aceasta, faţă de alte ţări unde operăm prin parteneri. În Moldova, suntem prima companie românească ce oferă servicii de curierat domestic, astfel că putem vorbi de un nou pionierat, de data aceasta extern“, a declarat Adrian Mihai, CEO al Fan Courier.

Compania a investit până acum 500.000 de euro pentru a crea infrastructura de bază, bugetul total alocat pieței din Republica Moldova fiind de 3 milioane de euro.
Planul Fan Courier este de a deschide 12 filiale și de a presta servicii în țară, dar și internaționale, cu o echipă de 30 de angajați. Sediul central va fi la Chișinău, iar compania va finaliza în primăvara anului următor construcția propriului depozit.

„Avem o construcție greenfield, vom începe într-un depozit temporar, iar la finalul lunii martie ne vom muta într-un depozit nou, construit special pentru noi, nu este construit de noi – este în zona terminalului vamal din Chișinău.

Serviciile pe care le vom presta acolo vor fi, deopotrivă, servicii domestice pe care le vom presta în Republica Moldova, dar vom începe încă din prima zi să prestăm servicii internaționale în zona de cross-border e-commerce, atât export din România, cât și import din România, pentru producătorii din Republica Moldova”, a declarat anterior într-un interviu pentru retail.ro, Cornel Morcov, Chief Commercial Officer al companie.

Fan Courier a avut în 2020 o cifră de afaceri de peste un miliard de lei româneşti (peste 200 milioane euro), un avans de peste 27% față de anul anterior, ca urmare a creșterii activității generate de pandemie.

Compania își menține estimările de creștere pentru 2021 între 10% și 15%, bazate pe două scenarii, în funcție de evoluția crizei sanitare și impactul acesteia în economie. Astfel, Fan Courier ia în calcul un avans de 10% al veniturilor în varianta în care situația sanitară începe să se relaxeze sau un avans de 15% în cazul în care presiunea pe serviciile de curierat generată de comerțul online rămâne ridicată.

Totodată, compania reconfirmă strategia de investiții pe termen mediu, nivelul bugetat pentru 2021 ridicându-se la 20 milioane de euro.

FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Felix Pătrășcanu, Adrian Mihai și Neculai Mihai.

alocapitala
bazadedate

Trei întrebări fără politică cu Oleg Sliusarenco

Oleg Sliusarenco a răspuns la trei întrebări fără politică. Scurtă prezentare: economist de profesie. Profesional cu o experiență de 20 de ani în analiza pieței...
Birotix Com ro DI-4407
Chișinău
cer senin
6.1 ° C
6.6 °
5 °
53 %
2.2kmh
0 %
lun
6 °
mar
1 °
mie
1 °
joi
4 °
vin
1 °
Papir Print Ro DI-4406