Orange Moldova, noul abonat SMTAI

Unul dintre cei mai importanţi advertiseri din Republica Moldova, Orange, a devenit abonat la Studiul de Trafic si Audienta pe Online (SMTAI) din martie 2016. Odata cu acest pas se confirmă maturitatea pieţei online şi importanţa studiilor sindicalizate.

Compania Orange stă la baza fondării BATI şi susţine în mod continuu asociaţia. Graţie contribuţiei Orange Moldova, BATI realizează cu succes obiectivele propuse în fiecare an. Statutul de membru de onoare al companiei in cadrul BATI, cît şi preşedenţia deţinută in BATI, aduc constant un imens capital de imagine asociaţiei.

Orange Moldova este primul operator telecom care obţine acces în SMTAI şi care va avea avantajul de a verifica direct informaţii certe despre cel mai dinamic suport media existent pe piaţa moldovenească.
 
Despre BATI: Asociatia 'Biroul de Audit al Tirajelor si Internetului' (BATI) este o structură asociativă, necomerciala, constituită în 2009 cu scopul de a furniza industriei de publicitate din Moldova indicatori obiectivi si independenţi asupra performanţelor diverselor canale media, indicatori necesari pentru luarea deciziilor de alocare a bugetelor de reclamă pe o bază profesională. Membri BATI sunt persoane juridice, edituri de presă scrisă şi online, agenţii şi clienţi de publicitate.
Despre SMTAI: SMTAI în Republica Moldova este studiul independent de măsurare a audienţelor online prin metodologia proprietară Gemius, care combină datele site-centric şi date structurale. Lider în măsurarea audienţei în peste 35 de ţări, metodologia Gemius este recunoscută internaţional şi premiată în 2015 cu locul întîi la IAB Europe Research Award pentru metodologiile de cercetare a audienţei dezvoltate.

Ratele de schimb (Banca Nationala)

USD 1 17.5096
EUR 1 19.2894
RON 1 4.0582
RUB 1 0.2718

Meteo (Chișinău)

Mie, 16/10
10.32 °C
765.0627925286968mm
S, 1.5m/s