Centrul de Investigatii Sociologice si Marketing "CBS-AXA"

CBS-AXA este o intreprindere inregistrata in anul 2003. Compania CBS-AXA isi concentreaza atentia astazi pe infaptuirea unor cercetari cantitative si calitative in aspecte variate ale cercetarilor de marketing / populatia generala si business-pentru-business, sondaje sociale si politice, cercetari media.

CBS-AXA a stabilit un parteneriat apropiat cu grupul TNS, la moment a treia agentie de cercetari de marketing din lume. In acelasi timp, actionarul majoritar al CBS-AXA este BBSS (Balkan British Social Survey) din Bulgaria, care este tot un membru al Asociatiei Internationale Gallup si grupul TNS. Din vara anului 2006 CBS-AXA a obtinut dreptul de a purta numele Gallup International.

Resursele umane ale companiei CBS-AXA reprezinta punctul forte al ei. Ei sunt profesionisti cu experienta relevanta de cercetare in marketing, antrenati in programe de asistenta tehnica in Moldova la fel si stagieri in SUA, Germania, Polonia si Romania.

1.

Numele organizatiei

CBS-AXA

2.

Adresa legala

e.1, nr.98 strada 31 August 1989, Chisinau MD 2004, Republica Moldova

3.

Statutul legal

SRL Numarul de inregistrare - 1003600136484, Data inregistrarii: 22.12.2003

4.

Telefon /fax

(+373 22) 23 49 87

5.

Adresa de email, web

office@cbs-axa.org, cbs_axa@yahoo.com, www.cbs-axa.org

6.

Director

Ion Jigau

Domeniile de activitate

Studii de marketing

Desfasurate printre consumatorii individuali (la nivel local, regional si national) si printre firme, studiile de marketing furnizeaza companiilor publice si private informatii folositoare pentru a face deciziile corecte intr-o maniera eficienta cu resursele disponibile.

  • Managementul marcii
  • Comportamentul consumatorilor

Studii de audienta

Desfasurate la nivel local, regional si national, studiile de audienta masoare notorietatea si audienta media, ele evalueaza continutul transmis si impactul lui.

  • Audienta TV
  • Audienta Radio
  • Consumarea presei scrise
  • Publicitatea externa
  • Media externa

Studii sociale

Desfasurat la nivel local, regional si national, cercetarile sociale furnizeaza organizatiilor si institutiilor publice si private informatia necesara activitatii lor.

  • Saracia si incluziunea sociala
  • Relatiile interetnice
  • Calitatea vietii
  • Problemele sociale
  • Asistenta sociala
  • Managementul teritorial si urbanism
  • Protectia sanatatii
  • Miscarea populatiei si demografia
  • Educatia
  • Stiluri de viata
  • Discriminarea sociala
  • Practici culturale si de consum
  • Munca si somajul
  • Politici sociale
  • Comunicarea sociala
  • Societatea civila si ONG-urile
  • Diagnostica comunitara
  • Evaluarea impactului legislatiei

Evaluarea organizationala

Desfasurata in institutii publice si private, studiile de evaluare sunt un instrument necesar pentru diagnoza organizationala, identificarea functiilor rele in legatura cu structura si solutiile posibile pentru a face activitatile mai diferite.

  • Imaginea institutionala
  • Comunicarea interna
  • Comunicarea externa
  • Managementul conflictului
  • Managementul resurselor umane
  • Evaluarea structurii organizationale

Marketing politic

Desfasurate la nivel local, national, regional, studiile politice de marketing furnizeaza actorilor politici informatii esentiale pentru campaniile electorale, pentru stabilirea temei campaniei si a candidatilor, evaluarea mesajului trimis catre public si impactul lor.

  • Comportament electoral
  • Segmentarea marketingului electoral
  • Designul si evaluarea strategiilor campaniilor electorale
  • Designul si evaluarea produselor de campanie electorala
  • Designul si evaluarea mesajelor electorale
  • Managementul campaniilor electorale
  • Imaginea managementului (partide si candidati)

Organizatiile partenere

In procesul oferirii serviciilor, expertii CBS-AXA au contracte legale cu organizatiile partenere internationale variate din Moldova si de peste hotare. Mai departe, va prezentam organizatiile cu care CBS-AXA a colaborat recent:

  • Programul Natiunilor Unite pentru Dezvoltare (PNUD)
  • DFID (UK)
  • Fundatia Soros – Moldova
  • Universitatea Michigan (USA)
  • Banca Mondiala (oficiul R. Moldova)
  • Centrul Independent de Jurnalism (CIJ)
  • Programul Comisiei Europene pentru Securitate Alimentara
  • Coca-Cola
  • Institutul pentru Dezvoltare si Initiative Sociale (IDIS)
  • PROAD
  • Institutul pentru Politici Publice (IPP)
  • Moldcell
  • Organizatia Internationala pentru Migratie (OIM)
  • Pro TV
  • BIZPRO Moldova (USAID)
  • Radio France International
  • Transparency International (Moldova)
  • Efes Vitanta Brewery

 

  • British American Tobacco

Resurse tehnice

CBS-AXA are urmatoarele resurse tehnice pentru desfasurarea proiectelor :

Categoria

Descrierea facilitatilor

Echipamentul oficiului

10 statii de lucru, soft MS Office 2000, Soft si capacitati SPSS si Excel, laptopuri, printere, Xerox, scanere, telefoane, masini de fax, aparate pentru prezentare grafica

Premize

Oficiu in centrul Chisinaului

Retea

18 experti regionali de colectarea datelor in cadrul cercetarilor calitative, 150-250 operatori de interviu in dependenta de cercetare pe tot teritoriul Republicii Moldova, (fara regiunea transnistreana)

Staf auxiliar

Contabil, secretar

Ratele de schimb (Banca Nationala)

USD 1 17.4143
EUR 1 19.3507
RON 1 4.0695
RUB 1 0.2721

Meteo (Chișinău)

Sâm, 19/10
6.85 °C
763.5626694060916mm
SE, 1.3m/s